هندسه زراعيه عين شمس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يوم في كليه الاداب

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
hossam
مهندس نشيط
hossam

يوم في كليه الاداب Empty
مُساهمةموضوع: يوم في كليه الاداب   يوم في كليه الاداب Icon_minitimeالسبت أغسطس 09, 2008 4:12 pm

يوم في كليه الاداب 9371-8074-8855

على باب الكلية وقفت في اسبهلال احاول استيعاب هذا المشهد الذي اراه لاول مرة في حياتي .. يا نهار اسود .. كل دي بنات !!

طب انا هادخل انا عندي حساسية من البنات وارتيكاريا م الجنس الاخر .. عدت ادراجي لكني استجمعت قوتي ولملمت شجاعتي..

و استعذت بالله من الخبث و الخبائث و دخلت برجلي الـ..... لكني لم اتحمل لاكثر من عشرين متر كانت كل الحواس الخمسة تصرخ

في آن واحد .. مرت واحده لابسه ضيق بس كانت محجبة بس مش قوي يعني..قمت حاطط ايدي على عيني بلاها شوف ..

شوية و راحت معدية واحدة تانية حاطة برفان باريسي من اللي حطته جوزفين لنابليون قبل ما ينهزم .. قلت بلاها شم ..

يوم في كليه الاداب 4531-7319-4191

[size=16]و كتمت نفسي بايديه التانية .. و حبه و راحت واحده بنت حلال طلعت ضحكة من اياهم ... طب اعمل ايه ؟؟ اسد وداني ازاي ؟؟

ايد على عيني و ايد على مناخيري .. و لو غمضت عنيه حسد وداني الاتنين بأيد واحدة ازاي ؟! مافيش غير حل واحد قعدت

ع الارض و رفعت رجليه و حطتها على وداني زي الشمبانزي .. و عليه .. البنات قعدت تصوت .. و العيال تجري .. و اللي يقول دهمجنون..واللي يقول ده لابسه عفريت و لازم ينضرب بالجزم عشان العفريت اللي عليه يطلع ..

و هكذا لم اعد احتاج لان اخفي حواسي بعد هذا اليوم و ذلك لاني فقدتها بعد علقة احذية معتبرة ..

يوم في كليه الاداب 9674-8360-2598
[/size]

Eng Hatem
المدير العام
المدير العام
Eng Hatem

يوم في كليه الاداب Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم في كليه الاداب   يوم في كليه الاداب Icon_minitimeالسبت أغسطس 09, 2008 10:00 pm

بقا حصلك كل ده من كلية اداب ....لا يحسام انا مكنتش اعرف انك بتروح بسهوله كده Wink
https://agriengineering.yoo7.com
wolf87
مهندس جامد
wolf87

يوم في كليه الاداب Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم في كليه الاداب   يوم في كليه الاداب Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 19, 2008 12:15 am

موضوع جامد جدا يامان بس يابخت عرفت تخش كلية الاداب
ExtraGeniusKareemkhaled
مهندس عبقري
مهندس عبقري
ExtraGeniusKareemkhaled

يوم في كليه الاداب Empty
مُساهمةموضوع: رد: يوم في كليه الاداب   يوم في كليه الاداب Icon_minitimeالجمعة أغسطس 22, 2008 5:07 pm

طالما معاليك مش عاوز تشوف بنات وملكش حد فى الكلية وانت مش رايح تقدى مصلحة
يبقى رايح هناك لييييييييييييييييييييييييييييييييه
وترجعوا تقولوا استغفر الله العظيم
وبعدين يا حبيبى من خرج من داره يتقل مقداره
https://www.facebook.com/profile.php?id=728940942

يوم في كليه الاداب
صفحة 1 من اصل 1